2009年7月9日星期四

百家寶親子網

一站式家長日誌

親子網的湧現是提供一個平台讓家長交流。去年底成立的「百家寶」短短半年已有八千人登記。她不以討論區作主打,而是創新推出家長日誌、專家意見、甚至搞活動、出故事書、季刊等。創辦人劉雪文( Michelle)話希望家長能彈指間處理及了解所有育兒資訊,將來,更不只是網站,而是一整個親子集團包辦一切和育兒有關的服務。

試想想,做父母每年為子女搞 N項活動或派對時,都要打一大串電話訂餐點、搵場地、搞佈置等,極易掛一漏萬。 Michelle:「現在很多父母都要上班,不單約人打電話和結束後曬相畀人都好煩,所以特別設計網上『家長日誌』,希望父母只係用一個 Lunch嘅捱麪包時間就可以上網搞掂晒。」此日誌就像時下流行的 Facebook,可以選日子向朋友群發邀請,然後再從網上選擇場地、食物、玩具等功能,聯繫到日誌內家長便一目了然。到活動完畢後寄回感謝卡及發相,可謂一站式搞定。
除家長推崇的日誌服務外,網站另一特色是邀請不同專家為 0-12歲小朋友各種發展寫下專業文章,亦不時邀請他們舉行講座,跟其他齋 Talk的討論區亦有好大分別。

除每月最少一個 Workshop,還有去年的聖誕慈善音樂會。

就連活動的茶點也精心挑選,如有機餅乾及飲品。

在家設 Home Office以便照顧囝囝。 Michelle的親子網竟可以是盤集團生意!

網站所有產品兩母子都試用,如新產品 Neuroacademi Bit Cards。

最開心有學校要求將《百家寶》季刊放入學生書包。

有感市面講人生觀的兒童圖書較少,故她投資出本土兒童圖書。

囝囝做白老鼠

網站兩大特點滿足家長需要,曾從事市場策劃及開音樂學校的 Michelle,為了囝囝便辭去工作,亦因為囝囝而生 Home Office念頭,在開創網站之初,就鎖定中產階層為目標, 3歲囝囝 Markus更是她發展網站的主力測試員。「開音樂學校嗰陣就知道做生意唔可以貪心要有 Focus,中產係指消費力,家長必然會為子女安排最好嘅嘢,所以我搵嘅專家都係要有知名度。至於服務同產品,我就會親自試過先放上網,仲會帶埋 Markus去試,因為小朋友嘅反應最真實。」


多元化橫向發展

現公司約十個員工,她主力推廣,老公則負責網站設計等 I.T部份。除保持網站最新資訊外,還出版故事書、季刊及定期活動, Michelle亦會寫 Blog和家長分享心得,並將其他和小朋友有關的內容連結於網站,橫向發展成一個集團。「網站只係一個開始,其他好似季刊希望家長睇完會 Keep做天書。每年又會搞三、四個可容一、二千人嘅大型活動。總之,我希望將來發展成育兒集團,只要一 Click上去想要咩小朋友資訊都搵到,咁就係我最終目標。」

網站連接:
http://peegaboo.com/index.php?page=content/news〈=zh-tw


eddywong:全新思維的網站,能脫離流行的論壇形式而選擇日誌,並充分利用網絡上的各種功能去實現現實的活動.很好的想法啊!

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。